Mexiko


Zobrazit místo Mexico na větší mapě

3.9.08

Konečně na cestě



S nekolikaměsíčním zpožděním, způsobeným problemy s povolením cestovat mojim Eko autem do Číny jsem se 3.9.2008 vydal na cca 7 měsíční cestu po stopách Oldřicha Bohéma směr - Čína. Mojí snahou navštívít některá místa, která před 600 lety popsal ve svém cstopisise františkánský mnich Oldřich Bohém a ujet většinu cesty na použitý rostlinný olej. 
Na cestu jsem vyrazil s 300 l použitého rostlinného oleje a tak doufám, že se mi v Bulharsku a Turecku podaří sehnat další olej. Odjíždět na 6 měsíců není stejé jako, když jezdím jen na 1 měsíc a tak můj odjezd trochu náročný - no je tak když se dělá vše na poslední chvily. 
Plánoval jsme odjezd v 18 hod od Veletržního paláce, kde mám instalaci fotek a videí z cesty do Egypta. Když už jsém měl vše konečně sbalené, nebo spíš naházené do auta, tak mi vypadnul z kapsy muj mobil a smazaly se v něm všechny data a kontakty včetně pin kodů ke krednitním kartám. Tak, že ze slavnostního odjezdu nic nebylo a ja se musel najit potřebé kody ke kreditním kartám bez kterých by tato cesta nebyla možná. Odpoledne jsem, také zjistil, že můj satelitní modem není možné aktivovat a tak jsem ještě v 9 hodin večer instaloval ovladače na nový, který mi zapůjčila filma Navisat Stadler. V 10 hodin jsem konečně dorazil za Agniešžkou, která na mě čekala u známých a po večeři jsme o půlnoci konečně vyrazlili směr Vídeň, kde jsme měl v 10 ráno sraz s rakouskymi filmaři, kteří mě budou natáčet cestou do Bulhurska. 

Žádné komentáře: