Mexiko


Zobrazit místo Mexico na větší mapě

17.9.08

Na cestě do Turecka


Po 10 dnech v Bulhasku jsem dnes odpoledne vyrazil k tureckým hranicím. Agnieszka odjela autobusem do Polska a já ještě doplnil zásoby oleje o 120 l, které jsem dostal v Mc Donaldu na výjezdu ze Sofie. Ani jsme to nečekal a tak jsem byl rád, že nebudu muset lítat celý den po Istanbulu. V nádržích mám cca 250 l oleje a tak by cesta přes Turecko měla být OK. Večer jsem se ještě stavil v Plovdivu, kde jsem se setkal se dvěma chlápky co dělají přestavby aut na rostlinný olej a prodávají vyčištěný olej. Jak jsem se dozvěděl, tak ale mají preblém získat potřebné množství použitého oleje z místních restaurací. Noc trávím na benzínce OMW, kde mají zdarma WIFI a tak se mi snad podaří konečně aktualizovat mé foto a weby.

Žádné komentáře: