Mexiko


Zobrazit místo Mexico na větší mapě

4.9.08

První den na cestě a natáčení


Do Traiskirchenu, jsem dorazil až v 5 hodin ráno. Kolem 11 přijeli rakouští filmaři, kteří chtějí natočit krátký dokzment o mojich cestách. Mé cesty budou součástí dokumentu kde bude několik lidí co cestují. Jako začátek cesty jsem navrhnul Trajskirchen, kde jsem pred 22 lety žil v táboře pro emigranty. Byl to trochu zvláštní pocit být zpět na místě odkud začala má cesta za svobodou. Po kratkém natáčení za branou tábora jsme vyrazili na cestu do Rumunska. Rakoušani měli pujčenou novou habridní hondu a tak nás sledovali. Po cestě jsme dělali různé zastavky a do Timisuary jsem dorazlili až kolem 11 hodiny večer. Přespali jsme na parkovišti před otelem kde byli ubytovaní rakušani a já byl rád že po týdnu se konečně trochu vyspím. 

Žádné komentáře: